פרויקטים

בתים פרטיים

צילום אדריכלי של בית מהווה הצצה לחלל אשר מכיל בתוכו את חלומו של הדייר ואורח רוחו של האדריכל/מעצב הפנים. כאשר אנו ניגשים למשימת הצילום של חלל מגורים, המטרה שלנו היא להראות את שפת העיצוב, פונקציונליות החלל ואת החומרים השונים אשר הופכים את המבנה להרמוני. סגנון הצילום מותאם לטעמו של האדריכל ואנו משתדלים לשקף את רוח העיצוב דרך הצילום בצורה האופטימלית ביותר. 

צילום בתי מלון הוא קודם כל שיקוף חווית האירוח של בית המלון המצולם. בתי מלון מתאפיינים ביצירת שפה משלהם ובונים את המערך השיווקי בהתאם לקהל היעד.

בזמן צילום בית המלון או רוצים להעביר ללקוח הפוטנציאלי את תמצית רוחו של המלון, העיצוב הייחודי ומגוון החוויות אותן יקבל הלקוח בעת שהותו במלון.

צילום משרדים וחלל עסקי משקף את מהות העסק והלך רוחו של החלל העסקי. 

הצילום מזמין את הלקוח למסע קצר בתוך העסק/משרד ומתחיל את ההיכרות הראשונית של הלקוח הפוטנציאלי עם העסק המוצג. 

בזמן הצילום אנו מקפידים על החיבור בין הצופה לחלל כפי שהוא נראה במציאות, ליצור היכרות עם מיתוג העסק, צבעי העסק והאנשים אשר מתפעלים את המקום. לעיתים רבות צילום העסק/משרד יכלול גם צילומי תדמית של בעלי התפקידים השונים.

צילום מוצר

צילום מוצר מציג בצורה הטובה ביותר את המרכיבים אשר הופכים את החלל לשלם.

צילומי מוצר הם חלק מעולם צילום האדריכלות, הצילום מהווה שירות שיווקי לספקים השונים אשר אחראים על העיצוב הפנימי של החלל כגון: מטבחים, רהיטים, תאורה, נגרות, אביזרי עיצוב חלונות וחדרי אמבטיה. 

צילום מוצר בתוך חלל אדריכלי מאפשר לצופה לראות כיצד מתקיימים האלמנטים השונים בתוך העולם האמיתי, רמת ביצוע של הספק ושילוב החומרים עם הסביבה. 

כאשר אנו מצלמים את מוצרי הקצה אנו שמים דגש רב על טקסטורות החומר, צבע, פונקציונליות ושילוב המוצר בתוך החלל המצולם.

לקוחות מרוצים

Dream

להראות את החלום

מתגשם